مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-30فرهنگي

مکتوب کردن تاریخ و خاطرات دفاع مقدس بهترین راه انتقال آن به نسل های آتی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: زمانی می توانیم این گنجینه عظیم تجربیات و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل های آتی منتقل کنیم که این خاطرات مکتوب شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: زمانی می توانیم این گنجینه عظیم تجربیات و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل های آتی منتقل کنیم که این خاطرات مکتوب شوند.

سیدقاسم ناظمی درنشست فرهنگی با محوریت کتاب شدم راننده جنگ در کتابخانه مرکزی تبریز اظهار کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه ای عظیم از تجربیات ارزشمند است و جمعی از یادگاران این دوران که نفس به نفس با شهدا و در کنار آنان بودند و حالات عرفانی و متعالی روحی شهدا را از نزدیک مشاهده کرده اند هنوز در میان ما زندگی می کنند و باید از این فرصت مغتنم برای مکتوب کردن تاریخ دفاع مقدس بهره گیریم.

ناظمی بیان کرد: با درگذشت رزمندگان دوران دفاع مقدس آنچه که در سینه این بزرگان بود اگر بازگو نشود به بوته فراموشی سپرده شده و موجب تحلیل نادرست آیندگان از این واقعه عظیم تاریخی خواهد شد .

وی گفت: اگر تاریخ متعالی دفاع مقدس به طور صحیح روایت نشود ما در برابر آیندگان مسئول خواهیم بود و این درک صحیح از این رسالت عظیم است که ما را بر آن می دارد تا این روایت ها را مکتوب کرده و به نسل های آتی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتوب کردن تاریخ و خاطرات دفاع مقدس بهترین راه انتقال آن به نسل های آتی

مکتوب کردن تاریخ و خاطرات دفاع مقدس بهترین راه انتقال آن به نسل های آتی