مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-30ورزشي

چوپانی که پزشک متخصص شد!/ مطبم بقالی شده بود تعطیلش کردم+عکس


خبرگزاری فارس - بوشهر، داوود بحرینی: دکتر علی بهادر اهل روستای محمد جمالی بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان می باشد که در سن جوانی در کنار پدر و مادرش به چوپانی مشغول بود اما با پشتکار و دانشی که داشت امروز در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد و در رشته پزشکی قبول شد و دستانش معجزه ای برای خانواده های زیادی شد.

خبرنگار فارس این بار به پای صحبت مردی نشسته است که دانش و دستانش امید را به میان بسیاری از خانه ها برگردانده است.

فارس: از خودتان بگویید؟ سال 1344 یا 1345 بود که وارد مکتب خانه روستای عباس آباد یا سرخره امروزی (یکی از روستاهای بخش شبانکاره) شدم اما اواسط یادگیری قرآن بود که سپاه دانش در روستای خودمان یعنی محمد جمالی راه اندازی شد اما مادر بزرگم مخالفم رفتنم بود و معتقد بود اول باید قرآن یاد بگیرم.

پدر و مادرم در کوه های منطقه مشغول چوپانی بودند و تصمیم گرفتم به سوی مادرم بروم و شناسنامه ام را بگیرم و در مدرسه سپاه دانش ثبت نام کنم بعد از مدتی مادربزرگم متوجه شد و پرونده ام از مدرسه روستایمان را گرفت و گفت باید ابتدا مکتب را به اتمام برسانی.

بعد از اتمام مکتب و طی کردن پایه های ابتدایی برای گذراندن کلاس ششم مجبور بودم به شبانکاره مراجعه کنم و هر روز در مسیر دوچرخه ام خراب می شد به طوری که کلافه شده بودم و بعد از مدتی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوپانی که پزشک متخصص شد!/ مطبم بقالی شده بود تعطیلش کردم+عکس

چوپانی که پزشک متخصص شد!/ مطبم بقالی شده بود تعطیلش کردم+عکس