مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:352021-11-30حوادث

گزارش فرماندار خدابنده از خسارت زلزله/وقوع دو زلزله در بزینه رود


فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به وقوع زلزله در بخش بزینه رود و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان گفت: به جز ترک خوردگی جزیی چند واحد مسکونی خشت و گلی، - ایوب بیگدلی، فرماندار شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دو زلزله روی داده در حوالی ساعت 6:30 عصر سه شنبه در این شهرستان اظهار کرد: این دو زلزله در بخش مرکزی بزینه رود و روستاهای بخش مرکزی رخ داده است.

فرماندار شهرستان خدابنده  با بیان اینکه این دو زلزله به بزرگی 4.

5 و4.

1 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد که کاملا قابل احساس بود، گفت: خوشبختانه طبق گزارش های رسیده، این زمین لرزه ها خسارت جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه 70 درصد ساختمان های روستایی شهرستان خدابنده مقاوم سازی شده است، تصریح کرد: این دو زلزله خسارات های جزیی به خانه های خشت و گلی روستاهای اطراف بخش بزینه رود وارد کرده است.

بیگدلی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از مصدومیت و خسارت شدید گزارش نشده است، عنوان کرد: ستاد مدیریت شهرستان، هلال احمر و مراکز بهداشت و درمان در آماده باش کامل به سر می برند.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه به ساکنان روستاهای که در خانه های خشت و گلی زندگی می کنند توصیه شده است که حتی الامکان امشب را در ساختمان های مقاوم بمانند و خونسردی خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فرماندار خدابنده از خسارت زلزله/وقوع دو زلزله در بزینه رود

گزارش فرماندار خدابنده از خسارت زلزله/وقوع دو زلزله در بزینه رود