مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-01اقتصادي

اجرای 2طرح فناورانه تولید آفت کُش های گیاهی در کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک اقدام بی سابقه 2 طرح فناورانه تولید آفت کُش های گیاهی و آنتی بیوتیک های با پایه گیاهی برای طیور در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا بوده و مشابه آنها نیز تاکنون در کشور وجود ندارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک اقدام بی سابقه 2 طرح فناورانه تولید آفت کُش های گیاهی و آنتی بیوتیک های با پایه گیاهی برای طیور در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا بوده و مشابه آنها نیز تاکنون در کشور وجود ندارد.

سید داود موسویان در بازدید از پروژه ساخت کارخانه تولید آفت کُش های گیاهی فناورانه و دانش بنیان در شهر گچساران افزود: هر 2 طرح جزو طرح های فناورانه ملی این استان بوده و به عنوان یک طرح نو و جدید برای نخستین بار در کشور از سوی جهاد دانشگاهی استان اجرا می شوند.

وی اظهارکرد: عملیات اجرایی این 2 طرح از مهرماه 1399 در زمینی به مساحت پنج هزار 700 مترمربع در شهرک صنعتی چهاربیشه شهرستان گچساران آغاز شد.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی این 2 طرح هم اکنون حدود 50 درصد است و قرار بود اسفند ماه سال گذشته تکمیل، افتتاح و وارد مدار تولید شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2طرح فناورانه تولید آفت کُش های گیاهی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 2طرح فناورانه تولید آفت کُش های گیاهی در کهگیلویه و بویراحمد