مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-01سياسي

ورود جدی سپاه برای راه اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی در کردستان


مانع زدایی و رفع مشکلات موجود در واحدهای راکد و نیمه فعال جهت بازگرداندن آنان به چرخه تولید یکی از وظایف ارگان های مربوطه است که سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کردستان در این راستا اقدامات شایانی انجام داده و قرار است امسال قرار است 360 واحد پایش و مانع زدایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سابقه نام گذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری به سال 1378 بازمی گردد و فلسفه آن، توجه مردم به یک ارزش یا موضوع و شکل خاص است.

امسال نیز چونان سنوات گذشته، معظم له با نام گذاری سال 1400 به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در پیام نوروزی خود به دلایل این نام گذاری اشاره فرمودند که مهم ترین آن این است در واقع این هم، شعار تولید است منتها با تکیه بر پشتیبانی ها، حمایت ها و مانع هایی که بایستی برطرف شود.

نقش و اهمیت تولید در اقتصاد هر کشوری بسیار برجسته است و دولت ها تلاش می کنند تا به منظور دستیابی به این هدف اقدامات لازم و زیرساختهای مربوط به آن را فراهم کنند.

باید به این نکته توجه کرد که برخی از ابزارها و لوازم دستیابی به هدف رشد و توسعه اقتصادی در همه جای دنیا امری حاکمیتی و توسعه ای است و برخی دیگر از عوامل و متغیرهای اثرگذار بر تولید در اختیار تولیدکنندگان، بنگاه ها و بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی سپاه برای راه اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی در کردستان

ورود جدی سپاه برای راه اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی در کردستان