مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-01اجتماعي

ارتباط پدر ـ فرزندی و کیفیت زندگی کودکان/ چطور با فرزند دختر و پسرم رفتار کنم؟


ارتباط عاطفی پدر و فرزندی از ابتدای تولد کودک و به دفعات می بایست وجود داشته باشد.

بچه هایی که پدرهایشان برایشان وقت می گذرانند، در مدرسه عملکرد بهتری دارند، - گروه خانواده: یکی از مهمترین منابع برای بالا بردن کیفیت زندگی کودکان اوقاتی است که آنها با پدرانشان می گذرانند.

این ارتباط می بایست از همان دوران تولد شکل بگیرد و پدرها برای بچه ه وقت بگذرانند و همینقدر که بچه ها بزرگتر می شوند، ارتباط نیز عمیق تر و بیشتر شود.

درست است که شاید الان خیلی پدرها بگویند که به خاطر مشغله های زندگی و کارهای متعددی که مجبور هستند به خاطر تأمین مخارج زندگی بیرون از منزل داشته باشند، سرشان شلوغ است و شب ها با خستگی به منزل می آیند و صبح هم می بایست زود از خانه بیرون بروند، اما این خستگی نباید مانع یک ارتباط خوب با بچه ها شود.

خیلی از پدرها به خاطر همین مشغله های زیاد نقش کمرنگی در زندگی بچه ها ایفا کرده و به همین دلیل هم بچه ها به لحاظ روابط عاطفی و عمق بخشی بدان دچار خلاءهای زیادی در زندگی آینده می شوند.

پدر می بایست از دوران کودکی رابطه عمیق عاطفی با کودک برقرار کند، با بچه ها بازی کند تا زمان نوجوانی و پس از آن هم هر زمان که به مشکل خوردند، بچه به پدرش مراجعه کند و نباید غیبت او را در زندگی خود احساس کند و یا خلاء این رابطه را تنها با برقراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط پدر ـ فرزندی و کیفیت زندگی کودکان/ چطور با فرزند دختر و پسرم رفتار کنم؟

ارتباط پدر ـ فرزندی و کیفیت زندگی کودکان/ چطور با فرزند دختر و پسرم رفتار کنم؟