مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-01پزشكي

برگزاری مرحله دانشگاهی مسابقات بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت هدهد


مرحله دانشگاهی مسابقات بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

- معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد: برگزاری مرحله دانشگاهی مسابقات بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت هدهد ایسنا/اردبیل مرحله دانشگاهی مسابقات بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

بهروز دادخواه 10 آذر اظهار کرد: این دوره از مسابقات در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان در 13 رشته قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، اذان، ترجمه خوانی، آیین سخنوری، دعا و مناجات خوانی، حفظ و ترجمه سوره انسان و با حضور بیش از 80 نفر از عاشقان و دلدادگان قرآن در سالن شهیدان نوعی اقدم در دو نوبت صبح و عصر در گروه برادران و در سالن جلسات دانشکده دندانپزشکی مجتمع شهید سردار سلیمانی دانشگاه در نوبت صبح درگروه خواهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

به گفته معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تیم داوری این دوره از مسابقات متشکل از هشت نفر به سرپرستی قاری و داور بین المللی قرآن کریم استاد حاج رضا محمد پور به امر داوری این مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله دانشگاهی مسابقات بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت هدهد

برگزاری مرحله دانشگاهی مسابقات بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت هدهد