مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-01سياسي

برگزاری آموزش های رایگان فرهنگی و هنری در بشاگرد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در سفر به شهرستان بشاگرد در جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد بر اجرای دوره های آموزشی رایگان فرهنگی و هنری در این منطقه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی امروز در سفر به بشاگرد به ظرفیت های فرهنگی بشاگرد از لحاظ آیین ها، گویش ها، آداب، رسوم ، تاریخ و .

اشاره کرد و گفت: بسیاری از این ظرفیت ها بالقوه مانده است و هنر تنها راه صحیح برای بالفعل کردن این پتانسیل عظیم است.

وی افزود: وجود استعدادهای فراوان در بشاگرد و کشف آنها نیازمند تلاش مضاعف و فراهم کردن بستر و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به زیرساخت های فرهنگی – هنری در منطقه بشاگرد اشاره کرد و بیان داشت: تامین زیرساخت های لازم در بشاگرد با توجه به پراکندگی جمعیتی نیازمند مشارکت همه دستگاه ها، خیران و بخش خصوصی است که امیدواریم با لحاظ قرار دادن مشوق های لازم این راه تسهیل شود.

کمالی زرکانی اضافه کرد: پروژه ساخت پلاتوی نمایش در شهرستان سردشت از پیشرفت خوبی برخوردار است و زمین مجتمع فرهنگی و هنری بشاگرد نیز از سوی فرماندار اختصاص داده شده و مکاتبات لازم نیز برای تامین اعتبار صورت گرفته و تاکنون نیز 3 میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آموزش های رایگان فرهنگی و هنری در بشاگرد

برگزاری آموزش های رایگان فرهنگی و هنری در بشاگرد