مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-01سياسي

تشکل های مردمی و گروه های مرجع مردم را به انجام واکسیناسیون ترغیب کنند


استاندار کردستان از تشکل های مردمی و گروه های مرجع از جمله روحانیون خواست با روشنگری، مردم را به انجام واکسیناسیون علیه کرونا تشویق و ترغیب کنند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان از تشکل های مردمی و گروه های مرجع از جمله روحانیون خواست با روشنگری، مردم را به انجام واکسیناسیون علیه کرونا تشویق و ترغیب کنند.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (10آذر) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های 22 ماهه کادر درمان، دستگاه های دولتی ذیربط، اصناف و رسانه ها، از تشکل های مردمی به صورت ویژه تقدیر کرد و آنها را سرمایه های بزرگ جامعه دانست و اظهار کرد: تشکل های مردمی وظیفه قانونی نداشتند اما به وظیفه انسانی خود عمل کردند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه کردستان در رده های آخر مرگ و میر ناشی از کرونا قرار دارد، تاکید کرد: اینکه تعداد واکسن نزده ها در استان بیشتر از میانگین کشور است بر زحمات و اقدامات انجام شده تاثیر منفی می گذارد و این مشکل را باید برطرف کنیم.

زارعی کوشا، پایین بودن آمار واکسیناسیون در استان هایی مانند سیستان و بلوچستان و کردستان را اعتقادی دانست و خاطرنشان کرد: رفع این مشکل به روشنگری نیاز دارد و تشکل های مردمی بویژه بسیج و گروه های مرجع از جمله روحانیون و همچنین رسانه ها می توانند در این روشنگری و اقنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردمی و گروه های مرجع مردم را به انجام واکسیناسیون ترغیب کنند

تشکل های مردمی و گروه های مرجع مردم را به انجام واکسیناسیون ترغیب کنند