مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-01بين الملل

درخواست فلسطین برای مداخله فوری جهت توقف تخریب منازل ساکنان قدس


دولت فلسطین از سفراء و نمایندگان کشورهای غربی خواست تا برای توقف تخریب منازل فلسطینیان و شهرک سازی در قدس شرقی اشغالی توسط رژیم صهیونیستی فورا وارد عمل شوند.

- دولت فلسطین از سفراء و نمایندگان کشورهای غربی خواست تا برای توقف تخریب منازل فلسطینیان و شهرک سازی در قدس شرقی اشغالی توسط رژیم صهیونیستی فورا وارد عمل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا ، فادی الهدمی، وزیر امور قدس در پیامی فوری به سفرا و نمایندگان کشورهای غربی در اراضی فلسطینی خاطرنشان کرد: این نامه را برای آگاهی و جلب توجه شما به تشدید خطرناک تصمیمات مربوط به تخریب منازل فلسطینیان همزمان با افزایش چشمگیر تعداد منازل تخریب شده از ابتدای سال 2021 نوشته ام.

الهدمی در ادامه افزود، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی به تخریب ده ها منزل فلسطینی در دو محله وادی یاصول و البشیر در سلوان چراغ سبز نشان داده است، امری که صدها فلسطینی که تعداد زیادی از آنها کودک هستند، را در معرض خطر مهاجرت و کوچاندن اجباری قرار می دهد.

وی همچنین تصریح کرد، این تصمیم پس از آن گرفته شد که اعضای یک خانواده فلسطینی تسلیم تصمیم تخریب یک واحد ساختمان مسکونی چهار طبقه در محله وادی حلوه در سلوان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فلسطین برای مداخله فوری جهت توقف تخریب منازل ساکنان قدس

درخواست فلسطین برای مداخله فوری جهت توقف تخریب منازل ساکنان قدس