مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-01سياسي

استاندار خوزستان اختیار حل مشکلات را به فرماندار اهواز تفویض کند


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم استاندار خوزستان با اختیاراتی که به فرماندار اهواز تفویض می کند، بسیاری از مشکلاتی که نباید به استانداری سریز شود را در شهرستان حل کند.

- ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم استاندار خوزستان با اختیاراتی که به فرماندار اهواز تفویض می کند، بسیاری از مشکلاتی که نباید به استانداری سریز شود را در شهرستان حل کند.

شبیب جویجری در نشست شورای اداری و آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری اهواز که شامگاه چهارشنبه (10 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: از استاندار خوزستان تشکر می کنیم که پس از بررسی های فراوان، آقای فلاحی را به عنوان فرماندار کلانشهر مهم اهواز انتخاب کرد.

از زحمات آقای عالمی نیسی که مدیری کارآزموده و باتجربه و در تراز مدیران خوب خوزستان است، تشکر می کنم و امیدوارم مدیریت خوزستان از وجود وی در مسائل مختلف استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه همه توان مان را برای رفع مشکلات اهواز به کار می بریم، افزود: آقای فلاحی بر مدیریت بحران مسلط بوده و هست و این انتخاب مورد اجماع اکثریت مدیریت استان و صاحب نظران بوده است.

وی مدیری شایسته و باتجربه است که مدیریت جهادگونه را در اهواز به نمایش خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان اختیار حل مشکلات را به فرماندار اهواز تفویض کند

استاندار خوزستان اختیار حل مشکلات را به فرماندار اهواز تفویض کند