مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-02فرهنگي

افتتاح موزه چاپ همدان با حضور وزیر ارشاد/ تجلیل از صنعتگران چاپ همدان


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در سفر وزیر ارشاد به همدان موزه چاپ افتتاح می شود و از برگزیدگان حوزه چاپ تجلیل خواهد شد.

- داوود ابوترابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان اظهار کرد: بازدید از چند پروژه فرهنگی ملی همدان مانند موزه هنر های معاصر و تالار بزرگ شهر، حضور در جشنواره چاپ و افتتاح موزه چاپ از جمله برنامه های چند ساعته وزیر در همدان است.

وی بیان کرد: یکی از پروژه های ملی همدان تالار بزرگ شهر است که هنوز در مرحله گودبرداری است؛ این سالن در ابتدا قرار بود سالن 500 نفری باشد که با پیگیری و اصلاح نقشه به تالار هزار نفری تغییر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: سال گذشته 800 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت و اصلاحات نقشه صورت گرفت اما برای ادامه کار پروژه باید اعتبار بیشتری تخصیص یابد.

 وی یادآور شد: پروژه های این چنینی در اکثر شهرها به سرانجام رسیده و حتی برخی افتتاح شدند اما همدان خیلی عقب ماند که امیدواریم طی بازدید وزیر و تخصیص اعتبار پروژه جان بگیرد.

ابوترابی اضافه کرد: این پروژه نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است که با تخصیص 30 درصد آن می توانیم پروژه را شروع کنیم تا اعتبارات بعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح موزه چاپ همدان با حضور وزیر ارشاد/ تجلیل از صنعتگران چاپ همدان

افتتاح موزه چاپ همدان با حضور وزیر ارشاد/ تجلیل از صنعتگران چاپ همدان