مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-02سياسي

سخت ترین سنگر در زمان ما سنگر فرهنگی و ولایت است


معاون حشدالشعبی عراق با بیان اینکه در تاریخ اسلام مگر چند جنگ اتفاق افتاده، اما ولایت همیشه بوده است، گفت: در عراق و سوریه فعلاً جنگ نیست و درست است در روزهای جنگ باید در سنگر نظامی وارد شد اما سخت ترین سنگر در زمان ما سنگر فرهنگی و سنگر ولایت است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری معاون حشدالشعبی عراق صبح امروز در چهاردهمین همایش مدیران هیئت های محوری و برگزیده کشور در کرمان با بیان اینکه امروز بحث ولایت و مرد میدان ولایت است، اظهار داشت: حاج قاسم فرمود والله والله والله یکی از شئون عاقبت بخیری سربازی ولایت است و من در خدمت حاج قاسم بوده و شاهد بودم که شهید سلیمانی مرد میدان ولایت بود نه مرد میدان جهاد.

وی با اشاره به اینکه خیلی ها در میدان جهاد هستند و دلایلی مانند دفاع از ملت و عشیره دارند اما حاج قاسم مرد میدان ولایت بود، تصریح کرد: مهمترین سنگر، سنگر ولایت است چرا که جهاد همیشگی نیست.

وی با اشاره به اینکه خیلی ها در مقابل ارتش آمریکا و داعش ایستادند اما آنچه که حاج قاسم را ماندگار کرد اعتقاد قلبی و عملی اش به ولایت بود و حاج قاسم عشق به ولایت داشت، یادآور شد: مانند شب عاشورا که امام حسین (ع) به یارانش گفت می توانید بروید اما یارانش عاشقانه ایستادند و امام (ع) را تنها نگذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت ترین سنگر در زمان ما سنگر فرهنگی و ولایت است

سخت ترین سنگر در زمان ما سنگر فرهنگی و ولایت است