مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-02اقتصادي

راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا


این روزها که کم کم به آخر پاییز و شب یلدا نزدیک می شویم، تزیین سفره شب یلدا و همچنین خرید گل شب یلدابه یکی از دغدغه های شیرین اکثر خانواده های ایرانی تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام همگردی، تزیین سفره شب یلدا با گل و گیاه معمولا به سفره یلدای شما طراوت و زیبایی خاصی می بخشد.

در کنار تزیین سفره و خانه با گل شب یلدا ، انواع گیاه زینتی و گل و گیاهان آپارتمانی می توانند گزینه مناسبی برای هدیه شب یلدا باشد؛ به خصوص برای آنها که دوستشان داریم.

شب یلدا یکی از سنت های قدیمی و شب های خاطره انگیز برای ایرانی ها است.

اکثر خانواده های ایرانی، این شب بزرگ را جشن می گیرند و از چندین روز قبل به دنبال تدارکات و تهیه هدیه شب یلدا برای عزیزان خود هستند و چه چیزی بهتر از خرید با تخفیف های یلدایی ؟! این روزها که پاندمی کرونا و فاصله گذاری اجتماعی شرایط دیدار و دورهمی ها را سخت تر کرده، باز ایرانیان این سنت مهم را فراموش نکرده و از طریق شبکه های مجازی، این شب را جشن می گیرند و حتی به خرید آنلاین گل شب یلدا که نماد پاکی و روشنایی است، نیز روی آورده تا شب یلدا را هرچه زیباتر و به یادماندنی تر برگزار کنند.

اهمیت گل شب یلدا از گل و گیاهان زینتی از گذشته های دور در فرهنگ های مختلف به عنوان هدیه و برای برقراری ارتباط استفاده می شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا

راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا