مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-04سياسي

مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه هستند/مسئولانی که کوتاهی کردند باید معرفی شوند


امام جمعه بخش بهمن با بیان اینکه شهر مهردشت و بخش بهمن سال است با مشکلات آب شرب و راه های مواصلاتی دست و پنجه نرم می کند، گفت: مردم مشکلات شهر و کم کاری مسئولین را اعلام کنند تا مطالبه گری کنیم و در صورت اهمال کاری از تربیون نماز جمعه اعلام کنیم.

- حجت الاسلام رضا علیزاده، پژوهشگر و محقق سیاسی در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، با بیان این که سال های زیادی است شهر مهردشت با مشکل نبود زیر ساخت مناسب در بخش راههای مواصلاتی و تأمین اعتبارات آبی در بخش شرب مواجه است، اظهار کرد: بارها از تریبون نماز جمعه و در جلسات اداری راجع به این مشکلات صحبت شده و خواستار حل مشکلات آب شرب و زیر ساخت های آن شده ایم؛ اما متأسفانه اقدام جدی صورت نگرفت.

مسئولین بخش باید با جدیت بیشتری این معضلات را پیگیری کنند.

وی افزود: مردم مشکلات شهر و احیاناً کم کاری مسئولین را به ما اعلام کنند تا از مسئولین مطالبه کنیم و در صورت اهمال کاری، از تریبون نماز جمعه مطالبه گری عمومی خواهیم داشت.

هیچ ملتی بدون مجاهدت به اوج و قله نخواهد رسید امام جمعه بخش بهمن در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران برگزاری کنکره شهدای ایلام اشاره کرد و گفت: بدون تلاش و مجاهدت فی سبیل الله و تحمل سختی ها، هیچ ملتی به جایی نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه هستند/مسئولانی که کوتاهی کردند باید معرفی شوند

مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه هستند/مسئولانی که کوتاهی کردند باید معرفی شوند