مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-04اجتماعي

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وضعیت جوی برای دو سه روز آینده نسبتا پایدار است، گفت: دمای هوا طی امشب و 24 ساعت آینده کاهش محسوسی خواهد داشت.

- جواد نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: هوای استان طی امشب و 24 ساعت آینده کاهش محسوسی خواهد داشت به طوری که برای صبح فردا وقوع یخبندان در شهرستان های زیرکوه، قاین، سربیشه، درمیان و بیرجند پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از امروز از شمال شرق استان عبور می کند، تصریح کرد: این سامانه طی شب گذشته نیمه شمالی استان شامل شهرستان های خوسف، بیرجند، قاین، سرایان، فردوس و طبس را در بر داشته و بارش هایی از این مناطق گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وضعیت جوی طی 3 روز آینده نسبتا پایدار است، گفت: بیشترین میزان بارش های 24 ساعت گذشته استان مربوط به ایستگاه فتح آباد و عباس آباد میم در شهرستان قاین به میزان 5 میلی متر بوده است.

نخعی با بیان اینکه صبح امروز سردترین نقطه استان زهان با یک درجه بالای صفر و طی 24 ساعت گذشته گرم ترین منطقه دهسلم با 26 درجه سانتی گراد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دمای مرکز استان در سردترین زمان حداقل 3 درجه و حداکثر 20 درجه گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی