مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-04اقتصادي

چتر نظارت استاندارد بر خدمات ارائه شده در باسکول های ثابت همکف در استان همدان


مدیر کل استاندارد استان همدان از آزمون 288 باسکول ثابت همکف در استان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای وظایف قانونی سازمان ملّی استاندارد خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر کل استاندارد استان همدان از آزمون 288 باسکول ثابت همکف در استان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای وظایف قانونی سازمان ملّی استاندارد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان محمد مددی بیان کرد: این آزمون ها بر اساس استاندارد ملّی شماره 10274 تحت عنوان باسکول های وسایل نقلیه جاده ای انجام و مشتمل بر آزمون های تصدیق اولیه، آزمون های حین خدمت و آزمون صحت عملکرد است.

وی با بیان اینکه 99 درصد نتایج آزمون از آزمون های انجام شده در استان همدان که 85 درصد برنامه عملیاتی است قبول اعلام شده است، افزود: باسکول های ثابت همکف پس از انجام آزمون های مربوطه در صورت تأیید صحت عملکرد، گواهی تأییدیه دریافت می کنند.

مددی عنوان کرد: صاحبان باسکول های ثابت همکف که نتیجه آزمون آن ها مردود اعلام شود موظفند ظرف مدت تعیین شده نسبت به تعمیر و اصلاح اقدام کنند و پس از آزمون مجدد وسیله می تواند در داد و ستد عمومی مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر نظارت استاندارد بر خدمات ارائه شده در باسکول های ثابت همکف در استان همدان

چتر نظارت استاندارد بر خدمات ارائه شده در باسکول های ثابت همکف در استان همدان