مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-04اقتصادي

مبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش می یابد


استاندار کردستان، از ایجاد یک کنسرسیوم اقتصادی با مشارکت سه استان آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با ایجاد این کنسرسیوم تبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش پیدا خواهد کرد و می توان بە شکل بهتری برنامە ریزی انجام شود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان، از ایجاد یک کنسرسیوم اقتصادی با مشارکت سه استان آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با ایجاد این کنسرسیوم تبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش پیدا خواهد کرد و می توان بە شکل بهتری برنامە ریزی انجام شود.

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار رییس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به صراحت اظهار کرد: برای تصدی سمت استانداری خود را وام دار هیچ شخص و جریانی نمی داند اما برای توسعه و اعتلای استان نیاز به همفکری و مشورت همه دلسوزان است.

کوشا با بیان این مطلب گفت: اعتقاد دارم برای رشد و توسعه کردستان از توان و پتانسیل همه دلسوزان باید بهره برد تا هیچ فرصتی از دست نرود.

وی عنوان کرد: هدف من انجام کار در بهترین شکل آن است و در تصمیم گیری ها با آزادی کامل عمل خواهم کرد چرا که خود را وام دار هیچ شخص و جریانی نمی دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش می یابد

مبادلات مرزی با اقلیم کردستان عراق افزایش می یابد