مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-04ورزشي

زمستان دیگر بخاری ندارد


چگونه سوخت در روزهای گرم فصل سرما هدر می رود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: اگر یک صبح تابستانی از خواب بیدار شوید و ببینید دارد برف می بارد، چه کار می کنید؟ فرض کنید همان روز یک جلسه خیلی مهم هم دارید و خیلی فرصت تعجب کردن و شگفتی از این اتفاق عجیب را هم ندارید.

آیا به روال هر روز لباس های تابستانی تان را می پوشید و در هوای صفر درجه با یک پیراهن نازک از خانه بیرون می روید؟ قطعاً می گویید نه.

لابد پیش خودتان تصور می کنید همان موقع داخل کمدتان دنبال یک ژاکت یا یک لباس گرم می گردید که شاید از زمستان گذشته در کمد جا مانده باشد.

شاید هم از آن دسته آدم هایی باشید که اصلاً لباس های غیرفصل را به آن معنی جمع و جور نمی کنند و این یعنی کمد وسیع و دلبازی دارید که خب بیشتر ما چنین امکانی نداریم.

حالا بگذارید سؤالم را یک جور دیگر بپرسم.

اگر یک روز زمستانی از خواب بیدار شوید و ببینید هوا گرم است، چه کار می کنید؟ پالتوی پشمی و کاپشن لایه دارتان را می پوشید و بیرون می روید؟ کلاه بافتنی سرتان می کشید و شال را چند بار دور گردن تان می پیچانید؟ فکر می کنم این یکی خیلی عجیب به نظر نیاید چون خیلی از ما همین کار را می کنیم.

می گویید نه، به دور و برتان دقت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان دیگر بخاری ندارد

زمستان دیگر بخاری ندارد