مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-05اقتصادي

شیلات: موج شکن های مردمی برای بهره برداری 2300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند


23 موج شکن مردمی در سواحل عمدتا با هدف پشتیبانی از مزارع ماهی تحویل گیری شده اما برای بهره برداری از آنها 2300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیران کل شیلات هرمزگان و  بنادر و دریانوردی استان با حضور معاونین و مسئولان ادارات خود در محل اداره کل شیلات هرمزگان دیدار و در راستای تعامل و هم افزایی بیشتر و همچنین مرتفع سازی مسائل و مشکلات موجود دیدار کردند.

در این دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به وجود 23 موج شکن مردمی خام در مستند سازی موج شکن ها و اراضی پسکرانه در حال اقدام است.

  دریایی همچنین در این نشست همکاری برای وصول مطالبات و عوارض دولتی و هم افزایی برای خدمات رسانی بین این دو اداره کل، تشکیل کارگروه های تخصصی و نشست های رفع موانع متوالی و منظم را پیشنهاد داد که با موافقت  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همراه شد.

مدیرکل شیلات همچنین بر همکاری لازم در راستای تجهیز شناورهای صیادی به سیستم های ایمنی دریانوردی در راستای ارتقای امنیت دریاروی و همچنین کمک مضاعف به نظارت بر تردد شناورهای صیادی  با توجه به مصوبات  کمیسیون امنیت دریانوردی تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز گفت: بنادر صیادی و موج شکن های مردمی با هدف  ارائه خدمات به بومیان و جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیلات: موج شکن های مردمی برای بهره برداری 2300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند

شیلات: موج شکن های مردمی برای بهره برداری 2300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند