مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-05سياسي

اولین مرکز نیکوکاری توان بخشی در البرز به بهره برداری رسید


مرکز نیکوکاری توان بخشی «کریم اهل بیت» استان البرز در بخشهای کاردرمانی - گفتاردرمانی – فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عبدالله طاهری، رییس اداره منطقه یک کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با اشاره به اینکه در مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت امکانات به صورت هدفمند و مؤثر در خدمت محرومان قرار دارد، گفت: این مرکز به عنوان اولین مرکز نیکوکاری توان بخشی استان البرز در بخشهای کاردرمانی -گفتاردرمانی-فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می دهد.

وی با ابراز امیدواری به اینکه در آینده شاهد راه اندازی شبکه هایی از مراکز نیکوکاری کریم اهل بیت در کشور باشیم، افزود: کمیته امداد امام (ره) با استفاده از چهار دهه تجربه از طریق هم افزایی و اقدام مشترک در جهت تسریع خدمت رسانی به بیماران نیازمند آماده تعامل با این مراکز نیکوکاری است.

طاهری بابیان اینکه امیدواریم تفکر نیکوکاری در مجموعه بهداشت و درمان استان تسری پیدا کند، افزود: در حال حاضر 280 نفر مددجو و نیازمند از خدمات توان بخشی این مرکز در 2130 جلسه توان بخشی به ارزش بیش از 201 میلیون تومان شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز نیکوکاری توان بخشی در البرز به بهره برداری رسید

اولین مرکز نیکوکاری توان بخشی در البرز به بهره برداری رسید