مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-05اقتصادي

ماجرای تجمع تعاونی های شهرستانی سهام عدالت / ابهام در تکلیف تعاونی های سهام عدالت


در حالی که امروز تعدادی از کارکنان سابق شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستانی تجمع اعتراض صنفی آرام مقابل وزارت امور اقتصادی و دارایی داشتند که هنوز در مورد عملکرد این شرکت های تعاونی ابهام وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه 14 آذر 1400 تعدادی از کارکنان شرکت های تعاونی سهام عدالت در اعتراض به آنچه گفته می شود عدم پرداخت معوقات حقوق و بیمه و هزینه های جاری این شرکت ها از سال 1397 و نیز ترک فعل در اجرای ماده 14 آیین نامه اجرای آزادسازی سهام عدالت نامیده می شود، خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

در این زمینه حسین امینی خواه رییس هیات مدیره تاکنون شرکت های سرمایه گذاری استانی مرتبط با سهام عدالت گفت: در حق کارکنان 352 شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان های کشور جفا شده و بعد از ابلاغیه 9 اردیبهشت 99 مبنی بر آزادسازی سهام عدالت در بند دوم آن ابلاغیه مصوبات و کمیته امداد امام خمینی(ره) شروع شد، قرار بر این بود که به وسیله این سهام اقشار کم درآمد شامل 6 دهک کم درآمدی جامعه در اقتصاد کشور سهیم باشند و سهامی برای اجرای عدالت به آنها داده شود.

بر این اساس از گروه اول که مشمول سهام عدالت شدند، یعنی مشمولان کمیته امداد و سازمان بهزیستی که برخی از آنها از افراد دارای معلولیت جسمی هستند به عنوان کارکنان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع تعاونی های شهرستانی سهام عدالت / ابهام در تکلیف تعاونی های سهام عدالت

ماجرای تجمع تعاونی های شهرستانی سهام عدالت / ابهام در تکلیف تعاونی های سهام عدالت