مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-05حوادث

افزایش چشمگیر زباله گردی برای تأمین مخارج زندگی


حضور زباله گردها در یک سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ که تا کمر داخل سطل های زباله خم می شوند و باقیمانده غذا و مواد بازیافتی را از درون زباله های تر و خشک بیرون می کشند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: مردی 51 ساله در شهر بیرجند، لابه لای یکی از سطل های زباله می گردد و حس بد کلنجار با زباله ها را به جان می خرد تا به گفته خودش مخارج زندگی را تامین کند اما همه ماجرا این نیست.

او زباله گردی را هر روز از هفت صبح شروع می کند و تا تاریکی هوا و حتی پاسی از شب در کوچه و پس کوچه های شهر در به در دنبال مواد قابل بازیافت است.

خبرنگار ایرنا دقایقی را کنار یکی از سطل های زباله در خیابان 17 شهریور بیرجند با این مرد سپری کرد تا این بار او از واقعیت های زباله گردی بگوید.

51 سال سن دارد که 22 سال از جوانی اش را به دلیل حمل مواد مخدر در زندان سپری کرده و طی چهار سالی که از زندان آزاد شده به دلیل نداشتن شغل به زباله گردی روی آورده است.

کارتنی را روی زمین پهن کرد و ضمن عذرخواهی به دلیل کمر درد روی آن نشست؛ برخلاف تصور برخی افراد جامعه، رفتاری مودبانه داشت و با احترام در پاسخ به اولین سوالم که چرا به دنبال مواد بازیافتی در سطل های زباله است؟ گفت: سال 74 به دلیل حمل مواد مخدر به زندان افتادم و سال 96 از زندان آزاد شدم، به دلیل نداشتن شغل مجبورم برای تامین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر زباله گردی برای تأمین مخارج زندگی

افزایش چشمگیر زباله گردی برای تأمین مخارج زندگی