مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-05سياسي

بعد از جشنواره خرمالو در کرج، منتظر جشنواره انار هم باشید


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه جشنواره خرمالو به بهانه ای برای گذران اوقات فراغت خانواده ها در کنار هم تبدیل شد، - ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه جشنواره خرمالو به بهانه ای برای گذران اوقات فراغت خانواده ها در کنار هم تبدیل شد، اضافه کرد: فقط در روز جمعه (12 آذرماه)، 58 هزار نفر از پارک ایران کوچک بازدید کردند.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اولین جشنواره خرمالو در کرج 10 الی 12 آذرماه در پارک ملی ایران کوچک برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی هویت و تاریخ کرج و همچنین کمک به باغداران و تولیدکنندگان خرمالو و محصولات جانبی این میوه برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی ماه های قبل به واسطه شیوع کرونا بوستان ها و پارک های کرج به مدت طولانی بسته شد، شهروندان تا حدی نشاط و شادابی خود را از دست داده بودند و برگزاری این جشنواره برای شادی آنها لازم بود.

وی با بیان اینکه جشنواره خرمالو به بهانه ای برای گذران اوقات فراغت خانواده ها در کنار هم تبدیل شد، اضافه کرد: فقط در روز جمعه (12 آذرماه)، 58 هزار نفر از پارک ایران کوچک بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از جشنواره خرمالو در کرج، منتظر جشنواره انار هم باشید

بعد از جشنواره خرمالو در کرج، منتظر جشنواره انار هم باشید