مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-05سياسي

تمام مصوبات شورای فرهنگ عمومی الزام آور است


باید تمام مصوبات شورای فرهنگ عمومی در عرصه مدیریت فرهنگی استان، شکل الزام آور و قانونی پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با اشاره به اینکه مصوبات این شورا در عرصه اجرا با برخی ابهاماتی روبرو است، اظهار داشت: اخیرا بر اساس تصمیم مجموعه های بالادستی مقرر شده تا با رفع این ابهامات، تمام مصوبات شورای فرهنگ عمومی در عرصه مدیریت فرهنگی استان، شکل الزام آور و قانونی پیدا کند.

وی با بیان اینکه به لحاظ شرایط موجود در گذشته، شورای فرهنگ اثرگذاری لازم در جامعه را نداشته است بیان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد و مصوبات شکل قانونی به خود بگیرد، شورا می تواند به عنوان یک فعال اصلی و کنشگر در حوزه فرهنگ نقش آفرینی کند.

امام جمعه همدان با اشاره به تصویب سند فرهنگی و سند قرانی استان در جلسه امروز بیان کرد: یکی از اولویت ها و نکات ضروری در رابطه با سند فرهنگی و با توجه به برخی از آسیب های اجتماعی، لزوم توجه به مسئله نشاط اجتماعی در برنامه هاست.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به سند راهبردی فرهنگی و قرآنی توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: سند راهبردی فعالیت های قرآنی استان، در سه بخش آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و پژوهش و آموزش های عالی تدوین و در هر بخش نیز وظای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مصوبات شورای فرهنگ عمومی الزام آور است

تمام مصوبات شورای فرهنگ عمومی الزام آور است