مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-05ورزشي

مراسم تجلیل از مهین فرهادی زاد برگزار شد


مراسم تجلیل از « مهین فرهادی زاد»، معاون سابق توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور مدیران ارشد ورزش کشور در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

- مراسم تجلیل از مهین فرهادی زاد ، معاون سابق توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور مدیران ارشد ورزش کشور در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالحمید احمدی طی یادداشتی درباره برگزاری این مراسم نکاتی را به شرح ذیل ضروری بیان کرد: نکته اول؛ اقدام ارزشمند و قابل تحسین کمیته ملی المپیک در برگزاری این مراسم و تقدیر و تجلیل از خادمان ورزش، گامی بلند در ترویج و تثبیت فرهنگ قدرشناسی در فضای ورزش کشور است که انشالله با توجه مدیران ارشد ورزش شاهد تداوم آن خواهیم بود.

نکته دوم؛ توسعه کمی وکیفی ورزش بانوان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و چهار دهه اخیر مرهون تلاش مدیرانی است که علیرغم سختی ها و موانع فراوان داخلی وخارجی، قدمی پای به عقب ننهادند و با تدبیر و شجاعت و سعه صدر این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب را طی نمودند.

تا جایی که امروز بانوان ورزشکار ایران به عنوان الگوی زنان مسلمان توانسته اند در عرصه های جهانی و بین المللی ورزش افتخارات کم نظیری را در رشته های گروهی و انفرادی رقم بزنند و نام خود را در تاریخ ورزش ماندگار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از مهین فرهادی زاد برگزار شد

مراسم تجلیل از مهین فرهادی زاد برگزار شد