مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-06ورزشي

رشت میزبان مسابقات فوتسال امیدهای کشو/لایحه کمک مالی به سپیدرود رشت


به گفته رییس سازمان لیگ فوتسال کشور، مسابقات فوتسال امیدهای کشور به زودی به میزبانی رشت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس سازمان لیگ فوتسال کشور ظهر امروز در دیدار با رییس و جمعی از اعضای شورای شهر رشت در  ساختمان جلسات شورا با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای شهر رشت اظهار کرد: در دوره فعالیت شورای ششم رشت با تفکر احیا فوتسال شهرداری رشت مواجه هستیم که جای خرسندی دارد.

آرش جابری با بیان اینکه تیم فوتسال شهرداری رشت یکی از تیم های توانمند در سطح کشور است، افزود: متاسفانه در دوران فعالیت شورای پنجم رشت بارها به واسطه جلوگیری از عدم انحلال تیم فوتسال شهرداری رشت با اعضای شورای گذشته این شهر گفت وگوهایی انجام دادیم اما متاسفانه اقدام تاثیرگذاری مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه پذیرفتن تیم داری توسط شورای ششم رشت در بخش فوتسال بسیار مایه خوشحالی است، افزود: به زودی رشت میزبان مسابقات فوتسال امیدهای کشور است و بنده با عزمی که در شورای رشت در این حوزه دیده ام امتیاز حضور در مسابقات لیگ دو فوتسال کشور را برای این تیم صادر می کنم.

رییس سازمان لیگ فوتسال کشور با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم زهرابی و قایقران تصریح کرد: با تمام توان در سازمان لیگ فوتسال آماده همکاری با شورای ششم رشت هستیم و معتقدم هر اندازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت میزبان مسابقات فوتسال امیدهای کشو/لایحه کمک مالی به سپیدرود رشت

رشت میزبان مسابقات فوتسال امیدهای کشو/لایحه کمک مالی به سپیدرود رشت