مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-06ورزشي

مدال طلای وزنه بردار کرمانشاهی در رقابت های پارآسیایی  


رییس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از قهرمانی وزنه بردار معلول کرمانشاهی در رقابت های پارآسیایی بحرین خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از قهرمانی وزنه بردار معلول کرمانشاهی در رقابت های پارآسیایی بحرین خبرداد.

عزت الله پرنیان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری چهارمین دوره بازی های پارآسیایی 2021 جوانان، اظهارکرد: در این رقابت ها به میزبانی کشور بحرین، ورزشکارانی از کشورهای مختلف در 9 رشته باهم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه تیم وزنه برداری ایران با حضور ورزشکاری از کرمانشاه به این رقابت ها اعزام شده است، افزود: مانی سعیدی وزنه بردار جوان کرمانشاهی در دسته 97 کیلوگرم در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از قهرمانی این وزنه بردار کرمانشاهی در این رقابت ها خبرداد و گفت: مانی سعیدی در دسته 97 کیلوگرم با مهار وزنه 135 کیلوگرم در وزن خود به مقام قهرمانی رسید و مدال طلا کسب کرد.

وی در ادامه به حضور علیرضا ایزدی دیگر وزنه بردار معلول کرمانشاهی رده سنی بزرگسالان در رقابت های قهرمانی جهان در کشور گرجستان اشاره کرد و گفت: این ورزشکار ملی پوش علیرغم رکوردشکنی های خوبی که در تمرینات داشت، اما به دلیل تغییر وزن نتوانست دراین رقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای وزنه بردار کرمانشاهی در رقابت های پارآسیایی  

مدال طلای وزنه بردار کرمانشاهی در رقابت های پارآسیایی