مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-06ورزشي

اقدام عجیب نماینده فوتسال گیلان در یک قدمی صعود


تیم فوتسال کیامیدان نماینده فوتسال گیلان در لیگ دسته یک دقایقی قبل از آغاز دیدار حساس و پایانی بیانیه عجیبی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، عصر امروز تیم کیا میدان نماینده فوتسال گیلان در لیگ دسته یک جوانان کشور دقایقی قبل از آغاز دیدار حساس و سرنوشت سازش مقابل نماینده ارومیه با بیانیه ای جامعه ورزش و فوتسال گیلان را شک عجیبی فرو رفت و اعلام کرد که قصد پیروزی در این دیدار را ندارد و نمی خواهد به مرحله بعدی صعود کند.

  تیم کیامیدان با شکست تیم های قدرتمند سپاهان اصفهان و فرش آرا مشهد توانسته بود راه صعودش به مرحله پایانی لیگ دسته یک هموار کند اما آن ها تصمیم گرفتند که باعدم صعود به مراحل بالاتر لیگ کشور هزینه های بیشتری را به تیم خود تحمیل نکنند، زیرا هیچکسی نخواهد بود تا به این تیم یاری کند و در این مسیر سخت به آنان یاری رساند.

  قبل از این نیز این باشگاه در اقدامی جنجالی تمام بنرهای داخل سالن محل برگزاری مسابقات که شامل خوش آمد گویی به مسؤولین و مقامات را به دلیل بی خیالی و بی عملی مسؤولین جمع آوری کرده بود.

  اما در آغاز این بیانیه نوشته شده است که: این متن ساعتی پیش نوشته شده و هم اکنون - در فاصله چند دقیقه به شروع مسابقه آخر ما - در برابر تیم آروم آلیاژ ارومیه منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عجیب نماینده فوتسال گیلان در یک قدمی صعود

اقدام عجیب نماینده فوتسال گیلان در یک قدمی صعود