مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-06سياسي

برگزاری رخداد رسانه ای سردار تا سردار


از پوستر رخداد رسانه ای سردار تا سردار که با هدف ایجاد پیوند ما بین دو شخصیت بزرگ سردار شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود در شهرداری رشت رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم رونمایی از رخداد رسانه ای سردار تا سردار با اشاره به اینکه این رخداد در ارتباط با شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک حرکت خوب و شایسته است، اظهار کرد: درباره مقام و شخصیت گرانقدر میرزا باید کنگره جهانی برگزار شود و واقعا قیام میرزا یک حرکت که دو قدرت بزرگ مستکبر در آن زمان بودند نیز به مبارزه برخواست و این یک استکبار ستیزی جهانی است.

  محمد حسین واثق کارگرنیا با قدردانی از تمامی افرادی که به تولید برنامه و محتوا پیرامون میرزا پرداختند افزود: از عملکرد مجموعه شهرداری رشت و صدا و سیمای گیلان که برنامه های متنوعی را تولید و از طریق رسانه استانی و ملی درمعرض دید عموم قرار گرفت به نوبه خودم تشکر می کنم.

  وی با تاکید به اینکه به عنوان خدمتگزاری کوچک آماده هر گونه همکاری و همراهی پیرامون معرفی هر چه بیشتر شخصیت والای میرزا هستم، گفت: این رخداد رسانه ای قصد دارد پیوند های فرهنگی و ارزشی ما بین دو شخصیت ارزشمند، شهید میرزا کوچک و شهید سردار سلیمانی را به نمایش بگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رخداد رسانه ای سردار تا سردار

برگزاری رخداد رسانه ای سردار تا سردار