مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-07بين الملل

کشورهای غربی: مسکو تنش ها درباره اوکراین را پایان دهد


سران کشورهای آمریکا، ایتالیا، فرانسه و آلمان در گفتگو با نخست وزیر انگلیس درباره اوکراین، ضمن تکرار ادعاهای خود برضد روسیه، بر حمایت خود از کی یف تاکید کردند.

- به نقل از رویترز، در راستای ادعاها و اتهامات غرب برضد مسکو در مورد مسئله اوکراین، سران کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا، فرانسه وانگلیس بر ضرورت ایجاد یک جبهه متحد در برابر به اصطلاح تهدیدها و دشمنی روسیه، تاکید کردند.

سخنگوی بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در این باره گفت که جانسون با جو بایدن رییس جمهور آمریکا، ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان درباره مسئله اوکراین گفتگو کرده است.

وی در این باره افزود: رهبران (کشورهای یادشده) از روسیه خواستند تنش ها را کاهش دهد و بر حمایت قاطع خود از تمامیت ارضی اوکراین تاکید کردند.

ادعاهای غربی ها مبنی بر حمله احتمالی روسیه به اوکراین بارها از سوی کرملین رد شده است، اما اوکراین در این میان، همراستا با کشورهای غربی، بر مواضع آنها صحه می گذارد.

پیشتر ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین بار دیگر بر اقتدار نیروهای مسلح کشورش در قبال به اصطلاح تهدیدهای روسیه تاکید کرده و گفته بود که آماده مقابله با تجاوزات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی: مسکو تنش ها درباره اوکراین را پایان دهد

کشورهای غربی: مسکو تنش ها درباره اوکراین را پایان دهد