موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-07سياسي

اجرای طرح محله اسلامی در محله های آسیب پذیر زنجان


رییس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان گفت: طرح محله اسلامی به منظور پاکسازی محله ها از نظر آسیب های اجتماعی در استان زنجان اجرایی می شود.

- علیرضا حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج در راستای تحقق طرح محله اسلامی پای کار بوده و این طرح با دستورالعمل های ابلاغی در استان ها و زنجان اجرا می شود.

وی افزود: یکی از موثرترین راه های تحقق مردم سالاری اسلامی به عینیت رساندن ظرفیت های مردمی برای اداره جامعه است، حضور هماهنگ و هم افزایی مردمی در راه تحقق اهداف موجب انسجام ، یکپارچگی و تسریع در امور می شود و طراحی الگوهای عملی برای حضور مردم برای تحقق محله اسلامی ضروری است.

این مسئول ادامه داد: محله اسلامی از جنس مردم و برای مردم بوده و از دیدگاه مقام معظم رهبری، مسجد به عنوان پایگاه دین، عبودیت و معرفت می تواند برای جامعه اسلامی موثر بوده و سرآغاز حرکت بزرگ و ماندگار در جامعه باشد.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان تصریح کرد: بسیج در همه عرصه ها مظهر مردم سالاری بوده و می تواند در تحقق محله اسلامی نیز مثمرثمر باشد.

محله اسلامی محله ای است که مردم به ویژه جوانان با تاسی از تعالیم اسلام ناب محمدی و بهره مندی از همه ظرفیت ها برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محله اسلامی در محله های آسیب پذیر زنجان

اجرای طرح محله اسلامی در محله های آسیب پذیر زنجان