مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-08بين الملل

اشتیه: درباره زباله های هسته ای اسراییل در کرانه باختری باید تحقیق شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس تغییرات آب و هوایی و گسترش اجرای طرحهای ملی آب و هوا در رام الله، - نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، از جامعه بین الملل خواست که درباره دفن زباله های هسته ای و شیمیایی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین تحقیق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس تغییرات آب و هوایی و گسترش اجرای طرحهای ملی آب و هوا در رام الله، از جامعه بین الملل خواست که درباره دفن زباله های هسته ای و شیمیایی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین تحقیق کند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل دفن زباله های هسته ای و وجود نیروگاههای هسته ای در نزدیکی مناطق جنوبی الخلیل ، این مناطق بیشترین میزان ابتلا به سرطان را در فلسطین دارند، افزود که این امر تهدیدی برای محیط زیست و سلامت شهروندان فلسطینی است.

اشتیه در کنفرانس مذکور اعلام کرد: باوجود اقداماتی که در راستای حفاظت از محیط زیست انجام می دهیم، همچنان اقدامات رژیم صهیونیستی برای نابودی محیط زیست ما و بی اثر کردن تلاشهای انجام شده برای حفاظت از آن ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتیه: درباره زباله های هسته ای اسراییل در کرانه باختری باید تحقیق شود

اشتیه: درباره زباله های هسته ای اسراییل در کرانه باختری باید تحقیق شود