مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-08اقتصادي

اجرای پروژه کنارگذر غربی همدان به 28 میلیارد اعتبار نیاز دارد


فرماندار همدان با بیان اینکه در روزهای گذشته یکی از نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مکاتبه ای با وزیر مسکن و شهرسازی داشتند تا تامین اعتبار این پروژه انجام شود، - ایسنا/همدان فرماندار همدان با بیان اینکه در روزهای گذشته یکی از نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مکاتبه ای با وزیر مسکن و شهرسازی داشتند تا تامین اعتبار این پروژه انجام شود، گفت: همچنین به 30 میلیارد تومان برای تملک بخشی که در شهرستان بهار قرار دارد و 28 میلیارد تومان برای اجرای پروژه نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محمدی در آستانه 23 سالگی تأسیس ایسنا با حضور در دفتر این خبرگزاری، با بیان اینکه از 28 کیلومتر پروژه کنارگذر غربی همدان حدود 18 کیلومتر آن به اتمام رسیده است، افزود: نهایی شدن این پروژه در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: طولانی شدن پروژه فوق به این دلیل است که وارد عرصه تغییر و تحولات شد و همین باعث به سرانجام نرسیدن پروژه شد، علاوه بر این حدود 28 میلیارد برای اجرای پروزه نیاز داریم.

محمدی با بیان اینکه در نظر داریم برای برخی پروژه های زیست محیطی علاوه بر پیوست فرهنگی، پیوست رسانه ای هم ایجاد کنیم، افزود: به طور مثال اگر پروژه دفن بهداشتی زباله پیوست رسانه ای داشته باشد بسیار مفیدتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه کنارگذر غربی همدان به 28 میلیارد اعتبار نیاز دارد

اجرای پروژه کنارگذر غربی همدان به 28 میلیارد اعتبار نیاز دارد