مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-08ورزشي

قهرمان کشتی جهان، راننده اسنپ است! (+عکس)


امیرمحمد بیات که در رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان در روسیه مدال برنز وزن 130 کیلوگرم را از آن خود کرد، شغل ثابت ندارد و برای گذران مخارج زندگی در میان تمرین های سنگین روزانه، - به عنوان راننده در اسنپ کار می کند.

خبرورزشی نوشت: امیرمحمد بیات که در رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان در روسیه مدال برنز وزن 130 کیلوگرم را از آن خود کرد، شغل ثابت ندارد و برای گذران مخارج زندگی در میان تمرین های سنگین روزانه، به عنوان راننده در اسنپ کار می کند.

پراید هاچبکش را مقابل فضای سبزی که نزدیک خیابان میلاد محله خانی آبادنو است پارک می کند و با هیبت ورزشکاری اش پیاده می شود.

ساده و بی شیله پیله است.

انگار نه انگار که همین چند وقت پیش مدال برنز مسابقات جهانی روسیه را به گردنش آویخته؛ به راحتی درخواست ملاقتمان را پذیرفته و حالا هم بی ادعا و خاکی گام های بلند به طرفمان برمی دارد تا حتی ذره ای معطلمان نکرده باشد.

یاد روز مسابقه افتاده ام وقتی مقابل حریف یونانی اش نیکولاس نتونیاس با نتیجه 6 بر 3 پیروز میدان شد و مدال برنز وزن 130 کیلوگرم را به گردن خود آویخت.

کشتی در خونش است.

دوران کودکی بدون هدفی خاص به توصیه دایی های کشتی گیر که حالا با بغض از فوت ناگهانی یکی از آنها یاد می کند، فعالیت در این رشته را شروع کرد اما فکرش را هم نمی کرد که روزی به این جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان کشتی جهان، راننده اسنپ است! (+عکس)

قهرمان کشتی جهان، راننده اسنپ است! (+عکس)