مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-08بين الملل

وزیر خارجه پاکستان بر سیاست صلح کشورش با همسایگان تاکید کرد


وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با دبیرکل ناتو اظهار کرد، کشورش سیاست صلح را با همه همسایگان خود در راستای حمایت از صلح و ثبات در جنوب آسیا دنبال می کند.

- وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با دبیرکل ناتو اظهار کرد، کشورش سیاست صلح را با همه همسایگان خود در راستای حمایت از صلح و ثبات در جنوب آسیا دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه دنیانیوز، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان بیان کرد که اسلام آباد خواهان حل و فصل همه مسائل باقی مانده از جمله مناقشه جامو و کشمیر از طریق گفت وگو است.

وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در محل مقر این ائتلاف در شهر بروکسل این اظهارات را بیان کرد.

در این دیدار، دو طرف در مورد همکاری های دوجانبه، وضعیت نوظهور در افغانستان و همچنین سایر موضوعات مورد توجه دو طرف از جمله وضعیت منطقه گفت وگو کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به دیدار ژوئن 2019 خود با این دبیرکل ناتو گفت، ارتباطات سطح بالای سیاسی و نظامی در سطح عالی نقش مهمی در تقویت همکاری های دوجانبه در مسائل مورد توجه دو طرف داشته است.

قریشی با تاکید بر تعهد قدرتمند پاکستان به صلح و ثبات در افغانستان، نسبت به بحران انسانی سریعا در حال ظهور در این کشور همسایه ابراز نگرانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه پاکستان بر سیاست صلح کشورش با همسایگان تاکید کرد

وزیر خارجه پاکستان بر سیاست صلح کشورش با همسایگان تاکید کرد