مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-08ورزشي

چرا صداوسیمای فارس بازی های تیم قشقایی را پخش نمی کند


سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز پس از برتری این تیم مقابل ویستاتوربین تهران، نسبت به عدم پخش زنده بازی های این تیم انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رجب زاده عصر چهارشنبه پس از برتری تیمش مقابل ویستاتوربین تهران اظهار داشت: آنچه توقع فوتبال فارس و مردم و رسانه ها و حتی خود من از تیممان داشتیم برآورده نشد و با وجود تلاش بازیکنان، از نظر تاکتیکی خوب نبودیم ضمن آنکه تیم ویستا توربین خیلی خوب بازی کرد و انتظار این نوع بازی را از آنها نداشتم و جای تبریک دارد به تیم حریف.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه از نظر تاکتیکی از بازی تیمم راضی نیستم اما خدا راشکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و باتوجه به شرایط جدول و بازی های دیگر تیم های رقیب ما در بالای جدول، این برد از نان شب برای ما واجب تر بود و توانستیم به صدر جدول صعود کنیم که تبریک میگویم به هواداران قشقایی ضمن آنکه تیم ما ظرفیت بالاتری دارد و می توانیم با تلاش بازیکنان، بهتر هم شویم.

سرمربی جوان تیم شهدای قشقایی با انتقاد از صداوسیمای مرکز فارس بیان کرد: در شرایطی که اکنون یک تیم لیگ برتری در استان وجود دارد و تیم ما هم در صدر جدول لیگ یک است و تیم ایمان سبز هم در لیگ دو صدرنشین است و زمان همدلی و حمایت از فوتبال فارس فرارسیده، نمی دانم چرا بازی های ما که در ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صداوسیمای فارس بازی های تیم قشقایی را پخش نمی کند

چرا صداوسیمای فارس بازی های تیم قشقایی را پخش نمی کند