مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-08سياسي

سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد


طی مراسمی با حضور معاونان جهاددانشگاهی کشور و مسئولان استانی روز چهارشنبه 17 آذر ماه 1400 سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور معاونان جهاددانشگاهی کشور و مسئولان استانی روز چهارشنبه 17 آذر ماه 1400 سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید جهاد دانشگاهی اظهار داشت: امروز با اینکه جمهوری اسلامی در حوزه حکومت استقرار دارد اما با جامعه اسلامی فاصله دارد.

سید احسان عسکری افزود: دلیل عمده عقب ماندگی جامعه در رسیدن به اهداف عدم شناخت صحیح حوزه های مختلف بوده و رویکرد نظام اسلامی آخرت محور و دنیا محور است و رویکرد نظام غرب دنیا محور است و برای تحقق دو محور در نظام اسلامی باید بر علم تکیه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مفهوم جهاد تلاش و کوشش است، اما این تلاش و کوشش نباید مبتنی بر تلاش فردی و دنیا محور باشد، این رویکرد باید مبتنی بر کار جهاد گروهی و علاوه بر دنیا محوری، آخرت محور نیز باشد.

عسکری بیان کرد: امروز اقتصاد ما آسیب دیده است و در اقتصاد رویکردها با واقعیت و جایگاه خود فاصله دارند و برای رسیدن به نقطه مطلوب در اقتصاد نیازمند فعالیت های جهاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد