مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-09اقتصادي

17 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای لنده اختصاص یافت


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:در راستای محرومیت زدایی و آبرسانی به مناطق محتلف در استان، 17 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای لنده اختصاص یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث حاجی زاده شامگاه چهارشنبه در سفر به شهرستان لنده در بازدید از پروژه های این شهرستان افزود: این میزان اعتبار، از محل اعتبارات محرومیت زدایی و همچنین اعتبارات استان اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: قبل از سفر به مناطق مختلف استان مشکلات بررسی شده و اولویت عمران و زیرساخت ها مشخص و اعتبار مورد نیاز تأمین می شود.

حاجی زاده اظهار داشت: زلزله شهرستان دنا، یکی از بحران های بود که نظام در آن موفق بود و اعتبارات زلزله دنا 100 درصد اختصاص یافت.

وی افزود: افزون بر هزار میلیارد با اعتبار زیرساختی، تسهیلات و بلاعوض به زلزله سی سخت اختصاص یافت.

حاجی زاده اظهار داشت: با آنکه مشکلات و بحران هایی همچون کرونا ، آتش سوزی های پی در پی، خشکسالی و سیلاب خسارت های فراوانی به استان وارد کرد با این حال، پروژه های زیرساختی و عمرانی استان فعال است و پروژه های کلنگ زنی نیز تأمین اعتبار شدند.

وی با بیان اینکه پروژه هایی که به مناقصه رفتند همه فعال هستند، گفت: برای اینکه میدان رقابت به همه پیمانکاران داده شود و سلامت مناقصه ها حفظ شود ترک تشریفات حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای لنده اختصاص یافت

17 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای لنده اختصاص یافت