مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-09سياسي

برای بازسازی مناطق زلزله زده در کوهرنگ با مشکل مواجه هستیم


فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه برای بازسازی مناطق زلزله زده در شهرستان کوهرنگ با مشکلاتی مواجه هستیم، عنوان کرد: برای برخی روستاهای این شهرستان طرح هادی تهیه نشده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه برای بازسازی مناطق زلزله زده در شهرستان کوهرنگ با مشکلاتی مواجه هستیم، عنوان کرد: برای برخی روستاهای این شهرستان طرح هادی تهیه نشده است، بنابراین ساکنان برای احداث منازل تخریبی با مشکلات قانونی مواجه هستند.

مرتضی زمانپور 19 آذرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کوهرنگ با حضور معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره زلزله 5.

7 ریشتری در 12 مهرماه سال جاری، اظهار کرد: از زمان وقوع زلزله 57 پس لرزه در شهرستان کوهرنگ رخ داده است.

فرماندار کوهرنگ افزود: 200 خانوار در روزهای ابتدایی 200 خانوار به صورت اضطراری اسکان دادیم، همچنین بحث ارزیابی خسارت ها توسط دستگاه های اجرایی انجام و به ستاد مدیریت بحران ارسال شد.

وی با بیان اینکه برای بازسازی مناطق زلزله زده در شهرستان کوهرنگ با مشکلاتی مواجه هستیم، عنوان کرد: برای برخی روستاهای این شهرستان طرح هادی تهیه نشده است، بنابراین ساکنان برای احداث منازل تخریبی با مشکلات قانونی مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازسازی مناطق زلزله زده در کوهرنگ با مشکل مواجه هستیم

برای بازسازی مناطق زلزله زده در کوهرنگ با مشکل مواجه هستیم