مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-09ورزشي

تیم ملی پاراوزنه برداری بانوان تشکیل می شود


در شرایطی پس از 4 سال در مسابقات قهرمانی جهان گرجستان، قهرمان جهان شدیم که وزنه برداران اعزامی وضعیت روحی مناسبی نداشتند.

- مربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: در شرایطی پس از 4 سال در مسابقات قهرمانی جهان گرجستان، قهرمان جهان شدیم که وزنه برداران اعزامی وضعیت روحی مناسبی نداشتند.

بابک محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند وزنه برداران معلول اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان گرجستان از نظر روحی به دلیل تحمل فشار اردوهای پارالمپیکی و یکسری مشکلات درون سیستمی که در گذشته با آن مواجه بودند شرایط مناسبی نداشتند، اما به سختی جنگیدند تا دوباره روی سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

وی گفت: به عنوان کادر فنی، پس از بازیهای پارالمپیک توکیو سعی کردیم در جریان برگزاری اردوها شرایطی را فراهم کنیم تا وزنه برداران ابتدا به خودباوری لازم برسند و سپس از نظر تکنیک و تاکتیک خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنند.

مربی تیم پاراوزنه برداری تصریح کرد: متاسفانه در بازیهای پارالمپیک توکیو چون وزنه برداران به حق واقعی خود نرسیده بودند، از نظر روحی شرایط خوبی نداشتند و بعضی از ملی پوشان حتی دچار آسیب دیدگی بودند، اما با تمام این وجود تلاش کردند از بحرانی که برای آنها ایجاد شده بود، عبور کنند و به حق واقعی خود در گرجستان برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی پاراوزنه برداری بانوان تشکیل می شود

تیم ملی پاراوزنه برداری بانوان تشکیل می شود