مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-09سياسي

کار فرهنگی بدون خروجی مثبت خطایی بیش نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تمامی کارهای فرهنگی در جامعه باید خروجی مناسب و مشخص داشته باشد که اگر این کار رخ ندهد، - گرفتار خطای محض شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر پنجشنبه در اولین مجمع هماهنگی برگزاری کنگره 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: ما مرهون خون پاک شهدا هستیم چرا که ایران اسلامی را با خون پاک خود در مسیر پرتلاطم 43 ساله اخیر به شایستگی به سرمنزل مقصود و موفقیت رساندند.

وی ولادت با سعادت حضرت زینب (س) بانوی اعجوبه فصاحت، بلاغت، شجاعت، صبر و مقاومت را گرامی داشت و تصریح کرد: این بانوی ارزشمند الگوی زنان عالم و همچنین ولادت آن حضرت می تواند سرآغازی خوب برای برگزاری با برکت کنگره 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جریان فرهنگی باید خروجی مشخصی را داشته باشد و در این کنگره نیز اگر خروجی نداشته باشیم، این بزرگداشت ها به درد نمی خورد بلکه شایسته است بهترین هدف گذاری را در برگزاری چنین برنامه های ارزشی و معنوی مد نظر قرار دهیم تا به مقصد نهایی برسیم.

آیت الله عاملی افزود: بزرگترین حسنه در شرایط کنونی در زندگی بشریت شهدا هستند که نباید این حسنه را نادیده گرفته و یا نسبت به ارزش و اهمیت آن غفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی بدون خروجی مثبت خطایی بیش نیست

کار فرهنگی بدون خروجی مثبت خطایی بیش نیست