مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-09سياسي

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) در چناران


در آستانه روز پرستار، کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) شهرستان چناران صبح امروز با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی در آستانه روز پرستار، کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) شهرستان چناران صبح امروز با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

بر اساس گزارش آستان نیوز، هزینه های ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) شهرستان چناران از محل عواید موقوفات مرحوم حاج حسین آقا ملک تامین شده است.

این کلینیک تخصصی که به همت آستان قدس رضوی احداث شده، ظرفیت درمانی جدیدی برای مردم شهرستان چناران است که علاوه بر ارائه خدمات به آن ها، سبب کاهش میزان مراجعه ها به بیمارستان های شهر مشهد نیز خواهد شد.

با توجه به افزایش تعداد بیماران و برخی کمبودهای موجود در بیمارستان چناران با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مطالعات احداث این کلینیک تخصصی از سال 1396 آغاز شد و هم اکنون به بهره برداری رسیده است.

کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) شهرستان چناران در 4 طبقه و زیربنای2000 مترمربع احداث شده که طبقه منفی یک به فضای آزمایشگاه مرکزی و بانک خون اختصاص دارد.

در طبقه همکف، اتاق های معاینه، داروخانه و نمازخانه ساخته شده و طبقه مثبت یک نیز شامل اتاق های مشاوره، معاینه و بخش دندانپزشکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) در چناران

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الائمه(ع) در چناران