مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-09سياسي

معارفه مدیرکل اطلاعات همدان توسط وزیر اطلاعات


وزیر اطلاعات دولت سیزدهم با حضور در استان همدان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا مدیرکل جدید اطلاعات استان همدان را معارفه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات دولت سیزدهم امروز پنجشنبه 18 آذرماه در استان همدان حضور یافت.

خطیب در ابتدای ورود به استان در گلزار شهدا و بر سر مزار سردار شهید حاج بین مسئولان حاکم است و بعضی از مسائل سیاسی، در سطح استان همدان کمرنگ است.

شعبانی با تاکید بر اینکه مبنای رفتارها و تعاملات سیاسی در استان، اولویت دانستن منافع مردم، نظام و اسلام است، گفت: البته انتظار بر این است تا با تسریع در تغییرات مدیران، در جهت دستیابی به وحدت و انسجام بیشتر قدم برداشته شود.

وی وجود امنیت پایدار را بستری برای تحقق عدالت در جامعه دانست و یادآور شد: استان همدان هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است که از این بین روحانیت با تقدیم بیشترین شهید نسبت به دیگر اقشار، تاکیدی بر همان نگاه انقلابی و مسائل تدینی در استان دارد.

امام جمعه همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی، شهید چیت سازیان و دیگر شهدای استان همدان، خاطر نشان کرد: استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، دارای شهدای برزگ و برجسته ای است که هر کدام سرمایه اجتماعی و ظرفیتی برای حفظ نظام می باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه مدیرکل اطلاعات همدان توسط وزیر اطلاعات

معارفه مدیرکل اطلاعات همدان توسط وزیر اطلاعات