پیگیری سالانه 7000 گزارش مردمی در سطح وزارت آموزش وپرورشمدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش از پیگیری سالانه هفت هزار گزارش مردمی در سطح این وزارتخانه خبر داد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آستانه سفر رییس جمهور به لرستان، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش که به استان سفرکرده است با حضور در اداره کل آموزش وپرورش، مشکلات و شکایات فرهنگیان و مراجعه کنندگان را بررسی کرد. محمدحسین کفراشی نماینده تام الاختیار وزیر آموزش وپرورش در سفر رییس جمهور به لرستان عصر پنج شنبه در حاشیه سفر خود به رسانه ها گفت: در وزارت آموزش وپرورش یک سامانه به آدرسShekayat. medu. ir تعریف شده است که در دو بخش شکایات و گزارش مردمی، درخواست ها و تخلفات احتمالی ، ثبت و کد ره گیری برای متقاضی صادر می شود و همکاران ما در نواحی و مناطق کمتر از 10 روز فرصت دارند تا به شکایات مطرح شده که کد پیگیری دارند پاسخ دهند و اگر پاسخ قانع کننده نباشد در سطح استان یا در سطح وزارت مجدد بررسی خواهد شد. مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش به گزارشات مردمی هم اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از شش تا هفت هزار گزارش مردمی واصله می شود که همکاران ما همه آن ها را پیگیری خواهند کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |