مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-09سياسي

پیگیری سالانه 7000 گزارش مردمی در سطح وزارت آموزش وپرورش


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش از پیگیری سالانه هفت هزار گزارش مردمی در سطح این وزارتخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آستانه سفر رییس جمهور به لرستان، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش که به استان سفرکرده است با حضور در اداره کل آموزش وپرورش، مشکلات و شکایات فرهنگیان و مراجعه کنندگان را بررسی کرد.

محمدحسین کفراشی نماینده تام الاختیار وزیر آموزش وپرورش در سفر رییس جمهور به لرستان عصر پنج شنبه در حاشیه سفر خود به رسانه ها گفت: در وزارت آموزش وپرورش یک سامانه به آدرسShekayat.

medu.

ir تعریف شده است که در دو بخش شکایات و گزارش مردمی، درخواست ها و تخلفات احتمالی ، ثبت و کد ره گیری برای متقاضی صادر می شود و همکاران ما در نواحی و مناطق کمتر از 10 روز فرصت دارند تا به شکایات مطرح شده که کد پیگیری دارند پاسخ دهند و اگر پاسخ قانع کننده نباشد در سطح استان یا در سطح وزارت مجدد بررسی خواهد شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش به گزارشات مردمی هم اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از شش تا هفت هزار گزارش مردمی واصله می شود که همکاران ما همه آن ها را پیگیری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری سالانه 7000 گزارش مردمی در سطح وزارت آموزش وپرورش

پیگیری سالانه 7000 گزارش مردمی در سطح وزارت آموزش وپرورش