مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 16:202021-12-09سياسي

صدور مجوز شیرین سازی آب دریا در چابهار


مسوولان حوزه امور آب وفاضلاب و اداره کل مربوطه موظف هستند هر چه سریعتر نسبت به رهاسازی فاضلاب در کوچه و رودخانه ها جلوگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجوز شیرین سازی 50 هزار مترمکعب آب دریا در چابهار با هدف کاهش مشکلات کم آبی و پایان جیره بندی آب صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رحمدل بامری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار افزود: شهرچابهار هم اینک بصورت جیره بندی 26 هزار مترمکعب آب از آب شیرین کن کنارک واقع در 50 کیلومتری دریافت و این سهمیه کفاف جمعیت بیش از 160 هزار نفری شهر و حاشیه نشینی را نمی کند.

وی افزود: دولت طرح های مختلفی برای شیرین سازی آب دریای عمان دارد و در این باره برای کاهش مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار بیان کرد: مسوولان حوزه امور آب وفاضلاب و اداره کل مربوطه موظف هستند هر چه سریعتر نسبت به رهاسازی فاضلاب در کوچه و رودخانه ها جلوگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه چابکی، انقلابی گری، مردمی و وظیفه شناسی باید سرلوحه کاری مسوولان در دولت جدید باشد، خاطرنشان کرد: برخی از مسوولان ادارات در ساعات غیر اداری در دسترس نبوده و پاسخگو نیستند، لذا مجددا اعلام می کنم بصورت شبانه روزی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز شیرین سازی آب دریا در چابهار

صدور مجوز شیرین سازی آب دریا در چابهار