مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 20:302021-12-09سياسي

مجوز شیرین سازی 50 هزار مترمکعب آب دریا در چابهار صادر شد


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجوز شیرین سازی 50 هزار مترمکعب آب دریا در چابهار با هدف کاهش مشکلات کم آبی و پایان جیره بندی آب صادر شد.

- به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، رحمدل بامری در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار اظهار داشت: مجوز شیرین سازی 50 هزار مترمکعب آب دریا در چابهار با هدف کاهش مشکلات کم آبی و پایان جیره بندی آب صادر شد.

وی افزود: شهر چابهار هم اینک به صورت جیره بندی 26 هزار مترمکعب آب از آب شیرین کن کنارک واقع در 50 کیلومتری دریافت که این سهمیه کفاف جمعیت بیش از 160 هزار نفری شهر و حاشیه نشینی را نمی کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت طرح های مختلفی برای شیرین سازی آب دریای عمان دارد و در این باره برای کاهش مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار بیان کرد: مسؤولان حوزه امور آب وفاضلاب و اداره کل مربوطه موظف هستند هر چه سریع تر نسبت به رهاسازی فاضلاب در کوچه و رودخانه ها جلوگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: دوگانگی مدیریتی در چابهار پس از الحاق شهر به منطقه آزاد بعد از گذشت 2 سال مرتفع نشده و همچنان فنس ها و ایست و بازرسی در گیت ورودی منطقه آزاد برقرار بوده و خدماتی از این سازمان در شهر مشهود نیست، لذا مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز شیرین سازی 50 هزار مترمکعب آب دریا در چابهار صادر شد

مجوز شیرین سازی 50 هزار مترمکعب آب دریا در چابهار صادر شد