مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-09اقتصادي

پوشش رادیویی سواحل استان سیستان و بلوچستان گسترش یافت


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه پوشش رادیویی سواحل سیستان و بلوچستان ظرف 10 روز آینده آماده بهره برداری می شود.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی از اجرای موفق آزمایش سایت های غربی و سایت چابهار مربوط به پروژه پوشش رادیویی سواحل استان خبر داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: هم اکنون پوشش رادیویی در باند VHF در محدوده A1 دریایی، از شرق چابهار تا آب های استان هرمزگان با بهره گیری از روزآمدترین تکنولوژی و تجهیزات و احداث سایت های بدون نیرو برقرار و آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: ارتقای ایمنی آب های ساحلی، تسهیل و تسریع فرایند مدیریت عملیات جستجو و نجات و حفظ جان انسان ها و سرمایه های آنها در دریا را از اهداف اجرای این پروژه است.

آقایی بیان کرد: با همکاری ویژه مخابرات شهرستان چابهار سایت های شرقی نیز ظرف 10 روز آماده و این پروژه به طور کامل آماده بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: این پروژه، پوشش کامل رادیویی(VHF,AIS) در آب های ساحلی استان را فراهم و موجب افزایش ایمنی کشتیرانی و دریانوردی در چارچوب کنوانسیون بین المللی(SAR,SOLAS) و تسریع در واکنش به پیام های اضطراری دریایی و عملیات جستجو و نجات در دریای عمان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش رادیویی سواحل استان سیستان و بلوچستان گسترش یافت

پوشش رادیویی سواحل استان سیستان و بلوچستان گسترش یافت