مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-09سياسي

نگاه ویژه محیط زیست به پارک های ملی و مناطق حفاظت شده


پارک های ملی و مناطق حفاظت شده ای که در استان سمنان وجود دارد، در دنیا جزو زیست کره های قابل توجه هستند و مکلف هستیم به این مناطق نگاه ویژه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز پنج شنبه در حاشیه سفر به استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استقرار صنایع و فعالیت معادنی که در استان سمنان وجود دارد، باید با نگاه به ظرفیت های طبیعی و زیست محیطی استان باشد.

وی بیان کرد: بحث های مربوط به منابع آب استان سمنان از مسائلی است که باید به آن به دید ویژه ای نگاه شود؛ در مباحث آب، وظیفه خود می دانیم که حتماً از نزدیک موارد را ببینیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: تنوع زیستی که در استان سمنان وجود دارد، هم از جنبه گیاهی و هم از جنبه جانوری فوق العاده حائز اهمیت است.

سلاجقه اضافه کرد: خوشبختانه استان سمنان جدای از معادن فلزی و غیرفلزی که در آن وجود دارد، معادن طبیعی آن از جنبه گیاهی، جانوری و .

فوق العاده ارزشمند است و حتماً نگاه ویژه ای به آن داریم.

وی تصریح کرد: مناطق حفاظت شده استان سمنان بسیار قابل توجه بوده و شاید حدود یک چهارم مساحت استان سمنان را به خود اختصاص داده باشد و تقریباً یک ششم تا یک هشتم مساحت کشور را این مناطق فوق العاده ارزشمند تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه محیط زیست به پارک های ملی و مناطق حفاظت شده

نگاه ویژه محیط زیست به پارک های ملی و مناطق حفاظت شده