مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 21:352021-12-09اجتماعي

افزایش سگهای بلاصاحب دراهواز/82میلیارد تومان هزینه مقابله با هاری


معضل سگ های بلا صاحب در کلان شهر اهواز زیر ذره بین اعضای شورای شهر اهواز، خبرنگاران، سازمان پسماند شهرداری اهواز و بهداشت قرار گرفت.

- ، جلسه هم اندیشی قرارگاه رسانه ای شورای شهر اهواز با موضوع مدیریت سگ های بلا صاحب با حضور سیاوش محمودی رییس شورای شهر اهواز، محمدمهدی مطیعی رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز، امرالله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز در این جلسه با ارائه آماری در خصوص حیوان گزیدگی در سطح شهرستان اهواز اظهار کرد: یک هزار و 32 مورد حیوان گزیدگی در سال 94، یک هزار و 219 مورد حیوان گزیدگی در سال 95، یک هزار و 418 مورد حیوان گزیدگی در سال 96، یک هزار و 475 مورد حیوان گزیدگی در سال 97، یک هزار و 537 مورد حیوان گزیدگی در سال 98، یک هزار و 671 مورد حیوان گزیدگی در سال 99 و همچنین در هشت ماهه اول امسال نیز یک هزار و 835 حیوان گزیدگی در اهواز گزارش شده است.

مردانی ادامه داد: به صورت میانگین هر نوبت درمان یک فرد (با وزن 60 کیلوگرم) برای واکسن و سرُم هاری قریب به 9 میلیون تومان است؛ بنابراین در سال های اخیر 82 میلیارد تومان برای افراد گزیده شده هزینه شد که می توان این مبلغ را برای بخش دیگری از بهداشت درمان هزینه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سگهای بلاصاحب دراهواز/82میلیارد تومان هزینه مقابله با هاری

افزایش سگهای بلاصاحب دراهواز/82میلیارد تومان هزینه مقابله با هاری